Zamknięcie konta w Banku Millennium to proces, który można przeprowadzić na cztery różne sposoby. Klient ma możliwość zrezygnowania z usług banku przez internet (Millenet), wizytę w oddziale, list polecony lub telefonicznie. Standardowy okres wypowiedzenia wynosi 30 dni. W tym czasie konto pozostaje aktywne. Bank nadal może naliczać opłaty za prowadzenie rachunku.
Najważniejsze informacje:- Dostępne są 4 metody zamknięcia konta (online, osobiście, listownie, telefonicznie)
- Okres wypowiedzenia trwa 30 dni
- Natychmiastowe zamknięcie możliwe przy zmianie regulaminu lub tabeli opłat
- Przed zamknięciem należy spłacić wszystkie zobowiązania
- Warto pamiętać o odwołaniu zgód marketingowych
- Konieczne jest wskazanie konta do przelewu pozostałych środków
Jak szybko zamknąć konto w Millennium?
Usunięcie konta w Millennium możesz przeprowadzić na cztery różne sposoby: przez internet, osobiście w placówce, listownie lub telefonicznie. Każda z tych metod zamknięcia konta w Millennium ma swoje wymagania i proces realizacji.
Likwidacja konta Millennium przez internet to najszybsza metoda, a wizyta w oddziale zapewnia bezpośredni kontakt z konsultantem. Standardowy czas realizacji wypowiedzenia umowy Millennium wynosi 30 dni.
Zamknięcie konta przez Millenet
Zamykanie konta Millennium online to wygodna opcja dostępna przez całą dobę. System prowadzi użytkownika krok po kroku przez cały proces. Wystarczy zalogować się do bankowości internetowej Millenet.
1. Zaloguj się do bankowości Millenet 2. Przejdź do sekcji "Wnioski i umowy" 3. Wybierz opcję "Zamykanie konta" 4. Wskaż rachunek do zamknięcia 5. Podaj numer konta do przelewu pozostałych środkówCzytaj więcej: Konto dla młodych - Najlepsze opcje i oferty dostępne teraz
Usunięcie konta w oddziale banku
Rezygnacja z konta Millennium w oddziale wymaga osobistej wizyty w placówce. Konsultant pomoże przejść przez wszystkie formalności związane z zamknięciem rachunku.
Do zamknięcia konta Millennium w oddziale potrzebny jest dowód osobisty lub inny dokument tożsamości. Proces trwa około 15-20 minut.
Jak złożyć dyspozycję zamknięcia konta listownie?

Kasacja konta Millennium jest możliwa również poprzez wysłanie listu poleconego. Pismo musi zawierać wszystkie niezbędne informacje pozwalające na identyfikację klienta.
- Dane osobowe (imię, nazwisko, PESEL, adres)
- Numer rachunku do zamknięcia
- Numer konta do przelewu środków
- Prośba o zaprzestanie przetwarzania danych w celach marketingowych
List należy wysłać na adres centrali banku. Potwierdzenie nadania przesyłki warto zachować do momentu otrzymania potwierdzenia zamknięcia konta.
Wzór pisma o zamknięcie konta
Pismo powinno mieć formę oficjalnego dokumentu z nagłówkiem zawierającym dane nadawcy i odbiorcy. W treści należy jasno określić cel pisma oraz podać wszystkie wymagane informacje. Ważne jest również własnoręczne podpisanie dokumentu.
Element pisma | Przykład |
Nagłówek | Warszawa, 22.10.2024 r. |
Dane osobowe | Jan Kowalski, PESEL: 80010112345 |
Zamykanie konta przez telefon
Telefoniczna likwidacja konta Millennium wymaga kontaktu z infolinią pod numerem +48 801 331 331. Konsultant przeprowadzi proces weryfikacji tożsamości.
Po pozytywnej weryfikacji możesz złożyć dyspozycję zamknięcia konta. Konsultant poinformuje o wszystkich szczegółach procesu.
Co zrobić przed zamknięciem konta?
Przed złożeniem dyspozycji zamknięcia konta w Millennium należy dopełnić kilku formalności. To pozwoli uniknąć problemów w procesie likwidacji rachunku.
- Spłać wszystkie zobowiązania wobec banku
- Odwołaj zlecenia stałe i polecenia zapłaty
- Przygotuj numer konta do przelewu środków
- Zastrzeż lub zniszcz karty płatnicze
- Pobierz historię rachunku
Zadbanie o te kwestie przyspieszy proces zamknięcia konta. Unikniesz też dodatkowych formalności.
Opłaty w okresie wypowiedzenia
Rodzaj opłaty | Kwota | Uwagi |
Prowadzenie konta | Standard | Naliczana miesięcznie |
Karta debetowa | Standard | Do momentu zastrzeżenia |
W okresie wypowiedzenia bank nalicza standardowe opłaty za prowadzenie rachunku. Ważne jest, aby zachować środki na pokrycie ewentualnych kosztów.
Opłaty przestają być naliczane dopiero w dniu faktycznego zamknięcia konta. Do tego czasu obowiązują standardowe stawki z tabeli opłat i prowizji.
Kiedy można zamknąć konto bez okresu wypowiedzenia?
Natychmiastowe zamknięcie konta jest możliwe w przypadku zmian w regulaminie lub tabeli opłat. Bank musi poinformować o takich zmianach z wyprzedzeniem.
Możesz też wnioskować o skrócenie okresu wypowiedzenia w szczególnych przypadkach. Bank rozpatruje takie prośby indywidualnie.
Dokumentację potwierdzającą szczególne okoliczności należy dostarczyć do banku. Decyzja o skróceniu okresu wypowiedzenia należy do banku.
Co trzeba wiedzieć o zamykaniu konta w Millennium?
Usunięcie konta w Millennium to prosty proces, który można przeprowadzić na 4 różne sposoby. Najszybszą metodą jest skorzystanie z bankowości internetowej Millenet. Wizyta w oddziale, kontakt telefoniczny czy wysłanie listu to alternatywne rozwiązania.
Standardowy okres wypowiedzenia trwa 30 dni, w trakcie których naliczane są regularne opłaty za prowadzenie konta. Szybsze zamknięcie możliwe jest tylko przy zmianach w regulaminie lub tabeli opłat.
Przed rozpoczęciem procesu likwidacji konta Millennium warto zadbać o spłatę zobowiązań, odwołanie stałych zleceń i pobranie historii rachunku. Konieczne jest też wskazanie konta w innym banku, na które zostaną przelane pozostałe środki.